KSeF INSIGHT

Standard

Innowacyjne rozwiązanie informatyczne, dedykowane do obsługi procesu przesyłania faktur ustrukturyzowanych do/z Krajowego Systemu e – Faktur.

Rozwiązanie zapewnia bezpieczna integrację z API Ministerstwa Finansów, jak również pełną zgodność z przepisami prawa i sprawną komunikację z Krajowym Systemem e – Faktur.

Krajowy System e – Faktur to narzędzie udostępnione przez Ministerstwo Finansów, do wystawiania, dostarczania, odbioru i przechowywania faktur ustrukturyzowanych.

Przepisy regulujące funkcjonowanie Krajowego Systemu e – Faktur weszły w życie 1 stycznia 2022 r. na podstawie ustawy z 29 października 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2021 poz. 2076). Pod pojęciem ,,e-faktura” należy rozumieć fakturę wystawioną przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur. Od 2023 roku Krajowy System e – Faktur ma stać się rozwiązaniem obligatoryjnym, a elektroniczne fakturowanie będzie obowiązkowe dla wszystkich przedsiębiorców.

Wdrożenie Krajowego Systemu e – Faktur to kolejny przykład cyfryzacji usług oferowanych przez Ministerstwo Finansów. Polska jest czwartym krajem w Unii Europejskiej, który zdecydował się na wdrożenie krajowego systemu e – Faktur.

Środowiska biznesowe, finansowe, podatkowe oraz technologiczne zgodnie uznają, że dostosowanie organizacji do wymogów Krajowego systemu e – Faktur to jedno z największych cyfrowych wyzwań w nadchodzących latach.

Zatem nasuwa się kluczowe pytanie. jak w sposób wydajny i bezpieczny korzystać z Krajowego Systemu e-Faktur? W pierwszej kolejności warto pomyśleć o sprawdzonym Partnerze technologicznym, który profesjonalnie przeprowadzi Twoją firmę przez proces wdrożenia.
Komunikacja z Krajowym Systemem e – Faktur, w przypadku wystawiania faktur w systemie finansowo – księgowym podatnika, ma odbywać się za pośrednictwem zdefiniowanego połączenia (API). Wybór oprogramowania, oferowanych przez nie funkcjonalności oraz zabezpieczeń leży po stronie przedsiębiorców. Dlatego komunikacja z Krajowym Systemem e – Faktur oraz wybór odpowiedniego dostawcy tego rozwiązania, wydaje się nadrzędnym wyzwaniem technologicznym oraz procesowym, z którym firmy spotykają się, planując wdrożenie tych rozwiązań w organizacji.

Szczegółowe informacje na temat Krajowego Systemu e-Faktur:
https://www.podatki.gov.pl/ksef/informacje-o-ksef/


Dlaczego KSeF INSIGHT Standard?

Tworzymy rozwiązanie w pełni dostosowane do wytycznych Ministerstwa Finansów w zakresie faktur ustrukturyzowanych. Program w łatwy sposób integruje się z systemami finansowo – księgowymi, nie wymagając kosztownej przebudowy infrastruktury informatycznej.

Gwarantujemy profesjonalizm na każdym etapie wdrożenia KSeF INSIGHT. Trzymamy rękę na pulsie od początku projektu. Nasze zaplecze podatkowo – informatyczne na bieżąco monitoruje działania Ministerstwa Finansów, bierzemy udział w testach i spotkaniach merytorycznych. Dzięki temu, jesteśmy w stanie dostosować nasze rozwiązanie do zmieniających się regulacji, zapewniając naszym klientom bezpieczeństwo i komfort prowadzenia biznesu.

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc we wdrożeniu KSeF w Twojej organizacji?

Moduły KSeF INSIGHT Standard


Moduł do zarządzania fakturami

Interfejs centralny, repozytorium, naprawa danych


Moduł akceptacji faktur zakupowych

spersonalizowany przepływ/workflow faktur


Moduł komunikacji z KSeF

wysyłanie, odbieranie faktur, automatyczna synchronizacja pomiędzy danymi z KSeF


Moduł zarządzania uprawnieniami

personalizowany moduł zarządzania uprawnieniami użytkowników

Szczegółowe funkcjonalności KSeF INSIGHT Standard

Korzyści z zastosowania KSeF INSIGHT Standard

Nasze rozwiązanie zapewnia sprawne dostosowanie się do wymogów Ministerstwa Finansów. To także szansa dla przedsiębiorstw na optymalizację procesów księgowo – podatkowych, wdrożenie skutecznych mechanizmów kontrolnych, a co za tym idzie wzrost bezpieczeństwa prawno – podatkowego.

Automatyzacja procesu przyjmowania i księgowania faktur oraz eliminacja potencjalnych błędów pozwala na oszczędność czasu i zasobów finansowych organizacji.

Nasz program daje Ci możliwość weryfikacji faktur pod kątem technicznym. Dzięki temu masz pewność, że wystawiane przez Ciebie faktury ustrukturyzowane są zawsze zgodne z wymogami wynikającymi z przepisów oraz minimalizujesz ryzyko ewentualnych kar administracyjnych.

Nasz zespół merytoryczny czuwa nad aktualizacją systemu do zmieniających się regulacji, dzięki czemu dajemy pewność, że wystawiane przez Twoją firmę faktury ustrukturyzowane są zawsze zgodne z wymogami wynikającymi z przepisów.

Wysyłanie faktur do Krajowego Systemu e – Faktur w tzw. czasie rzeczywistym.

Co jeszcze zyskujesz?

Wsparcie wiodącej kancelarii prawnej GWW zapewnia zgodność z przepisami prawa i odporność danych na zmiany zarówno w systemach finansowo-księgowych firmy, jak i zmiany zasobów księgowych.

w przypadku zmiany przepisów w trakcie korzystania z programów zapewniamy aktualizację programu.

Zapewniamy profesjonalne szkolenie dla personelu oraz wsparcie ekspertów KSeF INSIGHT w trakcie korzystania z aplikacji.

Instalacja KSeF INSIGHT jest prosta i szybka. Nie wymaga integracji z systemem finansowo-księgowym.

Wymierne oszczędności czasu i kosztów, dzięki automatyzacji procesu rozliczeń podatkowych

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc, aby w sprawny i bezpieczny sposób zacząć korzystać z Krajowego Systemu e-Faktur

KSeF

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Krajowego Systemu e-Faktur?

 

Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jakie są główne założenia MF dotyczące jego funkcjonowania.

Porozmawiaj z naszym Doradcą, który przedstawi Ci najlepsze rozwiązania usprawniające raportowanie podatków.

Wyślij zapytanie ofertowe

Zostaw swoje dane kontaktowe, skontaktujemy się z Tobą
jak najszybciej.

Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych" open="no" ]Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JPK Insight sp. z o.o., ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa (KRS: 0000818488) („Administrator”). Kontakt do Administratora możliwy jest poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@taxinsight.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zgłoszone za pośrednictwem formularza, w tym w celu nawiązania kontaktu. Dane mogą być przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach archiwalnych i dowodowych na wypadek prawem usprawiedliwionej potrzeby lub obowiązku wykazania faktów. Nadto, dane będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych lub marketingowych dotyczących produktów lub usług JPK Insight sp. z o.o. stosownie do treści poniższych zgód oraz poniższej klauzuli informacyjnej – jeżeli zgoda lub zgody zostaną przez Panią/Pana wyrażone. Pełna treść klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora w związku z wykorzystaniem formularza kontaktowego, zawierająca m.in. informacje o zasadach przetwarzania danych oraz przysługujących Ci prawach dostępna jest w Polityce Prywatności i Cookies.

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje handlowe i marketingowe o produktach i usługach JPK Insight sp. z o.o. zaznacz poniższe zgody lub jedną z nich – w zależności od preferowanego kanału. Niewyrażenie zgody nie wpływa na możliwość uzyskania odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu/nawiązanie z Panią/Panem kontaktu przez JPK Insight sp. z o.o.