Wysyłaj i odbieraj dokumenty

elektroniczne do/z Krajowego Systemu e-Faktur

za pomocą naszego systemu KSeF INSIGHT

Sprawdź

Jak możemy Państwa wesprzeć?

Korzyści dla przedsiębiorców związane z wdrożeniem nowego sposobu fakturowania:

  • Skrócenie czasu oczekiwania na zwrot podatku VAT z 60 dni na 40 dni,
  • Zwolnienie z zobowiązania do przechowywania i archiwizacji faktur – ta powinność zostanie przeniesiona na KSeF,
  • Bezpieczeństwo obiegu faktur – faktura pozostaje w bazie danych MF a co za tym idzie – nigdy nie ulega zniszczeniu czy zaginięciu, nie będzie już konieczności wystawiania jej duplikatów,
  • Zwiększenie automatyzacji procesów fakturowania i księgowania, co skutkuje skróceniem czasu na formalności przy rozliczeniach a także ograniczeniem ryzyka błędów przy wystawianiu faktur,
  • Zniesienie konieczności wysyłki na żądanie organów podatkowych struktury Jednolitego Pliku Kontrolnego dla Faktur (JPK_FA),
  • Ujednolicenie formatu faktury elektronicznej – będzie on taki sam dla wszystkich a co za tym idzie, nabywca nie będzie miał możliwości twierdzenia o nieotrzymaniu faktury ze względu na przesyłanie wszystkich faktur w czasie rzeczywistym.
taxinsight
taxinsight

 

Jakie trudności mogą pojawić się dla podatników, którzy zdecydują się korzystać z faktur ustrukturyzowanych?

Nowy obowiązek dotyczący fakturowania wiąże się ze zmianą podejścia do jednej z najważniejszych czynności, jakie podejmuje każda firma tj. do procesu fakturowania.

Błędnie wygenerowany dokument będzie się wiązał z odrzuceniem faktury ustrukturyzowanej przez Krajowy System e-Faktur, a tym samym nie dostarczeniem jej do nabywcy towarów lub usług, co ma bezpośredni wpływ na płynność finansową przedsiębiorstwa.

Tym samym organizacje stoją przed wieloma ważnymi wyzwaniami, związanymi z wprowadzeniem nowego obowiązku fakturowania. Dlatego już teraz, ze szczególną starannością, należy zacząć planować proces dostosowania przedsiębiorstwa do wymogów Ministerstwa Finansów.

Umów się z nami na
konsultacje

Zostaw swoje dane kontaktowe, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych" open="no" ]Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JPK Insight sp. z o.o., ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa (KRS: 0000818488) („Administrator”). Kontakt do Administratora możliwy jest poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@taxinsight.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zgłoszone za pośrednictwem formularza, w tym w celu nawiązania kontaktu. Dane mogą być przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach archiwalnych i dowodowych na wypadek prawem usprawiedliwionej potrzeby lub obowiązku wykazania faktów. Nadto, dane będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych lub marketingowych dotyczących produktów lub usług JPK Insight sp. z o.o. stosownie do treści poniższych zgód oraz poniższej klauzuli informacyjnej – jeżeli zgoda lub zgody zostaną przez Panią/Pana wyrażone. Pełna treść klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora w związku z wykorzystaniem formularza kontaktowego, zawierająca m.in. informacje o zasadach przetwarzania danych oraz przysługujących Ci prawach dostępna jest w Polityce Prywatności i Cookies.

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje handlowe i marketingowe o produktach i usługach JPK Insight sp. z o.o. zaznacz poniższe zgody lub jedną z nich – w zależności od preferowanego kanału. Niewyrażenie zgody nie wpływa na możliwość uzyskania odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu/nawiązanie z Panią/Panem kontaktu przez JPK Insight sp. z o.o.

Przesyłając swoje dane wyrażam zgodę na kontakt.